طب چینی راهنما نارسایی کلیه بیمار می رود روز به خوبی توسط روز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی راهنما نارسایی کلیه بیمار می رود روز به خوبی توسط روز

طب چینی راهنما بیمار نارسایی کلیه می رود روز به خوبی توسط روز "بیماری پدرم می رود روز به خوبی به روز و که خبر خوبی برای تمام خانواده من است." Briya گفت، او یک دختر 27 ساله هندی است، پدر او چاندرا که یک کلیه است بیمار نارسایی.
در بخش بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، Briya بازوی پدرش را نگه دارید و گفت: «پدر من او مشغول برای ما بوده است و هرگز از ما می خواهند او را به عقب. حالا من بزرگ شده ام و می خواهم برای رفتن سفر با او اما من به جز این که سفر اول برای درمان بیماری خود نیست. "
با توجه به در Briya اظهار داشت، در 2014 پدرش متوجه این بیماری برای اولین بار و او همه چیز را او می تواند به جلوگیری از این بیماری سعی بدتر شد اما موفق نشد. اعضای خانواده او در مورد آن نگران هستند و توصیه می شود پدر او را به یک ترک بپرسید برای درمان بیماری خود. اما پدرش او را رد کرد، او گفت که خواهد کار خود را تحت تاثیر قرار دهد.
"در سال 2015، بیماری او را بدتر رفت و مجبور به ترک کار خود را." Briya گفت، سنتی طب چینی "" من در یک کنفرانس در حضور ام: "با احترام از TCM، من اینجا با پدرم برای درمان بیشتر است. "
هنگامی که آن را به پدرش می آید، Briya او را با دو کلمه توصیف، آنها "اختصاصی" و "درمان او را مانند گنج".
پدر او او را دوست دارد عمیقا و او آن را می دهد به پدر او است. در طول درمان، او هرگز گله و شکایت و طول می کشد مراقبت از او مثل یک بچه.
"برای روز پدر آینده، من می خواهم به طبخ یک وعده غذایی بزرگ برای پدر من و دعا او دارای یک زندگی سالم و شاد."
بیایید برای پدرش دعا، امیدوارم که او می تواند یک زندگی با کیفیت با کمک طب چینی است.
اگر شما یک بیمار نارسایی کلیه هستند و می خواهند برای کنترل بیماری خود را خوب، انجام مردد برای تماس با ما از طریق ایمیل نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmial.com





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: